mandag den 23. juni 2008

Tagged

Jeg er blevet tagget af JANE
og derfor skal jeg svare på disse spørgsmål

1. Hvad lavede du for 10 år siden?
- der var jeg sådan midt i alting , forvirret og ung. Gik og ventede på at starte på 1-årig HH efter sommerferien. For noget fornuftigt skulle jeg jo i gang med. Hvad jeg ikke vidste var, at det blev et af de bedste år i mit liv - et år hvor jeg mødte manden i mit liv og fandt ud af hvilken uddannelse og job jeg gerne ville have.
Tænk, hvis nogen den sommer havde sagt til mig, at alting nok skulle blive bedre og mere overskueligt, så ville jeg ikke have troet på dem. Måske jeg burde tænke lidt mere over det lige netop denne sommer......Nå, nu falder jeg vist helt i staver.


2. 5 ting på din to-do liste i dag?
- Sove længe (efter cypercrop i går)
- Rydde op (efter cypercrop i går)
- Ringe til Christina
- Lave indkøbsseddel
- Ordne vasketøj

3. Snacks jeg kan lide?
Jeg er stort set altspisende når det kommer til snacks - især hvis det er usundt.
Men jeg spiser også gerne frugt og grønt.

4. Ting jeg ville gøre hvis jeg var milliadær?
Sige mit job op og hellige mig dem, som har det svært og har brug for støtte.
Bygge et nyt og større hus.
Invitere venner og familie på en rigtig dejlig rejse.

Men (uden at lyde alt for hellig) - penge er ikke alt. Og mine højeste ønsker kan desværre ikke købes for penge. Så millioner til trods, tror jeg ikke jeg ville være mere lykkelig. Der ville stadig mangle nogen i mit liv.

5. Steder jeg har boet?
Odder, Vejle, København, Lyngby, Sorø, Århus midtby, Holme og nu Hørning.

Ingen kommentarer: