fredag den 20. juni 2008

Ja.....så gik der 3 måneder

Det er godt nok længe siden der er sket noget her på bloggen.....ikke fordi jeg ikke har været kreativ på det sidste, men mere fordi jeg har måttet erkende at min orlov (som i øvrigt slutter om 10 dage) er blevet brugt til at slappe af. Netop det som var meningen - men heller ikke så meget andet. Jeg havde troet, at jeg ville nå en hel masse andet, være aktiv, være kreativ, være social osv. men sådan kom det ikke til at gå.

Og det er helt ok. Jeg har nydt orloven og slappet af. Givet mig selv lov til at græde og grine, sørge og mindes og meget meget mere. Og det har været rart. Det havde jeg brug for.

Jeg tror aldrig (nu skal man jo passe på med at sige aldrig, men alligevel) jeg kommer til at forstå, at mit liv pludselig skulle kastes ud i sådan en krise - men her lidt over et år efter det hele startede, så synes jeg faktisk at jeg er kommet ret flot ud af det. Styrket? Det ved jeg ikke - men stærk og med en stor indsigt i hvad jeg egentlig kan klare og hvad jeg ikke kan. Og med en meget stor gave - jeg ved hvor jeg kan hente hjælp når jeg har brug for det. Jeg ved hvem der støtter mig og elsker mig.

Og hvorfor skriver jeg så det her - det her jo ikke en dyt med scrap at gøre. Nej - men det har noget med mig og mit liv at gøre. Og derfor kom det med her....måske jeg skulle prøve at bruge siden til mere end bare scrap - det er egentlig meget rart at få "lukket lidt luft ud"....Men sidens titel passer selvfølgelig ikke så godt....nå, pyt med det.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Er der virkelig gået 3 måneder - sikke hurtigt tiden går. Skriv du det bare ud - jeg kan følge dig og ved hvor du står nu. Det er utroligt som man kan finde kræfter i sig selv man ikke troede man havde.
Rigtig god weekend til dig.
KH Heidi

Linda sagde ...

Godt gået Anne, at du har fået det ud af din orlov som var meningen. Jeg syntes at du har klaret det fantastisk flot. I den korte tid jeg har kendt dig, må jeg nok indrømme at du har måtte tage mere på sin skulder end mange andre nogen sinde kommer til. Så dit valg var det rigtige :0) Igen Anne godt gået og glæder mig til at se dig i Odder igen.