onsdag den 18. november 2009

Et par bestillingskort

Selv om jeg fik lavet den flotte æske til kort, så har jeg stadig ikke taget mod til mig til at få kassen med ind på arbejde. Synes virkelig det er en enorm overvindelse.

Men der er alligevel nogen som ved, at hvad jeg laver og derfor har jeg fået bestilling på et par kort til en kollegas runde fødselsdag på lørdag.

Jeg er selv blevet ret godt tilfreds med resultatet og så håber jeg bare, at hun bliver glad for dem. Jeg ved, at hun vil sætte stort pris på at få hjemmelavede kort. Hun er selv meget kreativ og jeg har hjulpet hende med at lave invitationerne til fødselsdagen.




2 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Det er super flot lavet, Anne, dejlig stil. Og jeg så jo de kort du lavede i Herning ;-)....Super flotte og gennemførte, så bare tag kassen med, ingen tvivl om, at dine vil blive valgt frem for et traditonelt købe-kort :D. Vi ses snart ;-)

Linda sagde ...

Anne den kasse skal bare med der ind hurtig. Du er så dygtig og prøv og tænk på hvad du ikke kan komme af med i december.... Nu er der ikke mange dage til vi skal på tur. Ihh hvor jeg glæder mig....
Kortet er super flot :0)