tirsdag den 8. september 2009

Dagen i dag




Her må man sige, at et billede siger mere end 1000 ord.

Sådan har min verden set ud siden i fredags....men nu går det heldigvis den rigtige vej og jeg satser på at komme på arbejde igen i morgen.

Vi skal nemlig tage afseked med en kollega, som går på pension og det har været min opgave at samle alle de små håndskrevne hilsnerne (28 stk af 15*15 cm) til en lille bog til ham. Håber virkelig han bliver glad for den - der er lagt et par timers arbejde i den.

3 kommentarer:

MC-Vandskræk sagde ...

hej sødte.. hvor er det godt at se dig i blogland igen.. Og hvor ser "din verden" dog trist ud... jeg har ondt af dig..
Det med at det skal være interessant dét du skriver.. det tror jeg ikke at du skal tænke så meget over.. i bund og grund vil vi jo bare gerne læse om hvad du render og laver..
knus og kram

jane sagde ...

hov.. det var altså mig der skrev.. var lige logget ind det forkerte sted.. LOL.. sorry..
Håber du har det bedre nu.. ellers kan man jo altid grinde af dem der dummer sig.. tsk tsk

Unknown sagde ...

Rigtig god bedring, du så også skidt ud i lørdags, eller du ser jo godt ud :) ... du ved hvad jeg mener.

Jeg har det som Jane, vil bare gerne følge med i dit liv og dine kreativiteter.

Knus herfra