tirsdag den 8. september 2009

Bedre sent end aldrig.....

Tja, så gik der lige næsten ½ år siden sidste indlæg....Det er simpelthen utroligt.

Har tænkt meget over, hvad det er der gør, at jeg ikke få skrevet noget mere og jeg er kommet frem til, at jeg ikke altid synes jeg har noget at skrive om - det skal jo også gerne være interessant for læseren.

Men, jo mere jeg tænker over det, jo mere overbevidst bliver jeg om, at selv små ting kan gøres spændende. Det handler vel i bund og grund om at skrive med et glimt i øjet, lidt humor, lidt ironi og så tilsat et par billeder eller to.

Det er i hvert fald det jeg lægger vægt på, når jeg læser med hos andre.

Så det vil jeg prøve. Nu er I advaret - det er ikke hver gang det bliver scraprelateret.

1 kommentar:

Thanni sagde ...

Synes du har fuldstændig ret! - det handler nemlig ikke om, at det nødvendigvis skal være de store forkromede oplevelser man skriver om på bloggen og heller ikke kun om scrap.
Jeg synes i hvert fald det er hyg'ligt at læse om andet end lige scrap - så får man et lille indblik i folks hverdag og tanker...så glæder mig til at følge med ;)