fredag den 21. november 2008

Very Merry Christmas Build a Book

Det første kursus jeg var på fredag aften var Very Merry....Et dobbeltkursus fra 19.00 til 22.00.

Var egentlig lidt træt efter køreturen og aftensmaden - men det fik Michelle (underviseren) hurtigt lavet om på. Hun var simpelthen så sød, sjov og engageret at det ikke kunne undgås at jeg blev smittet.

Projektet var et clear-album med sider i forskellige størrelser og forskellige former.

Vi brugte bl.a. alcoholic ink til at farve nogle af dem med, stempler og noget skønt julepapir.

Albummet er ikke færdigt endnu, men indtil videre ser det sådan her ud:








Det var rigtig fedt at prøve at arbejde med et akrylalbum - det har jeg ikke prøvet før. Fik mange gode tips til pynt og udsmykning. Fik også lært lidt om hvordan man udnytter fordelene ved at albummet er gennemsigtigt og samtidig undgår at se "bagsider".

2 kommentarer:

A.D. sagde ...

hold da op Anne det ser godt ud. Jeg er ikke kommet videre med mit men det skal jeg da.
glæder mig til at være sammen med dig igen og ærger mig noget så grusomt over at jeg ikke kan være med d. 30. Håber i får en dejlig dag
knus A.D.

lam sagde ...

det ser da rigit flot ud og det lyder som en god tur. var der selv i maj 2006 og det var en kæmpe oplevelse