torsdag den 20. november 2008

Liftudfordring

På Scrapcat har Marianne startet en liftudfordring og efterlyste nogle scrappere som ville være med. Det meldte jeg mig til, da jeg synes jeg får scrappet for lidt. Altså, nu har jeg jo lige været i Holland, men inden det - tiden går mest med at kigge på blogge, være på forums og kigge på indkøb osv.

Så nu skulle der scrappes - Marianne startede med at lave et LO som blev sendt til den første deltager. Hun skulle så lift Mariannes LO og når hendes eget LO var færdigt skulle hun sende det videre til den næste osv. osv.

Jeg var så heldig, at det var Janes LO jeg skulle lifte. Hun havde lavet et skønt LO med Louise-Helene og jeg faldt straks for opbygningen, stilen og renheden.

Og her er så resultatet:




Hvis du vil se de andre deltageres LO's så kig forbi Scrapcat - http://forum.thescrapcat.dk/

2 kommentarer:

sonja sagde ...

hvor er det et godt Lo og hvor er han dog kær,og dejlig.

Anonym sagde ...

Hej Anne, Hvor er det godt! Jeg er bare så vild med det billede. Bare perfekt af Faster og nevø.
Knus Pia