mandag den 6. oktober 2008

Indkøb på convention...

Ja, når nu jeg skulle på Convention, så skulle der jo også handles lidt.




Jeg havde forudbestilt nogle ting, som jeg gerne ville være sikker på at få - bl.a nye skæreplader til min BigShot - men der kom da også et par impulskøb med hjem i tasken.

Bogen fra Becky Fleck - Pagemaps - har jeg ønsket mig længe. Flere af de andre Oddere har den og den er bare så skønt at kigge i og hente inspiration fra. Jeg glæder mig allerede helt vildt til at lave nogle fede LO's fra bogen.

Jeg havde også forudbestilt punche'et med den buede kant - prøvede det på Anne T's kursus i Holstebro, og det er bare skønt. Laver sådan en fin kant.

Fik også købt Retro Blomsten i str. M - så samlingen nu er komplet. Den blomst er bare så flot og nem at bruge.....

Så faldt jeg over disse monogramstempler - havde faktisk læst lidt om dem på et forum. De havde vist været meget populære på SAM. Jeg købte et startsæt + tal + små bogstaver. Tænker de kunne være rigtig fine til invitaitoner, bordkort osv. fordi man kan gøre det så personligt.

Ja, og så kom der selvfølgelig også lidt papir med hjem. Noget mønsterpapir i skønne farver og matchende serier og så noget ensfarvet karton + julepapir til julekortene.






5 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

Mums nogle lækre ting du fik købt :)

Ragna sagde ...

Pagemaps bogen er skøn, har den selv. Sikke en masse skønt julepapir du har fået købt.
Jeg kender ikke de der monogramstempler. Men glæder mig til at se dem i brug.

Karina Beck sagde ...

Sikke nogle lækre ting du har købt. De der stempler er også på min ønskeliste ; )

Linda sagde ...

Tak for sidst Anne - super hyggeligt at have dig som "bord dame" Så du kunne holde øje med om jeg vandt noget :0) Det er nogle fede ting du fik købt.

Unknown sagde ...

Skønt med så meget nyt - jeg må hellere prøve dine stempler i Odder...og se om jeg fatter fidusen ;) Tak for en skøn lørdag på Fyn.