mandag den 20. oktober 2008

Crop i Odder

I går var der Crop i Odder og vi var 12 scrappere samlet - helt vildt hyggeligt og dejligt at så mange var dukket op.

Vi havde faktisk besøg af SussiQ fra Mafiaen - tak til dig, fordi du havde taget turen her op. Det var rigtig hyggeligt at se dig.

Jeg fik også lavet lidt (meget lidt) - men det blev da til et dobbeltLO (ja, det hedder det faktisk når man har to LO der passer sammen, hi, hi - intern joke).

Og jeg må sige, at jeg er ret vild med dobbelte LO, der kan være så mange billeder og der er så mange muligheder - selv om jeg vist var ret alene med den holding i går.

Inspirationen til LO'ets opbygning er hentet fra skitsen på side 47 i min nye Page Maps bog.


3 kommentarer:

Thanni sagde ...

Rigtig flot LO..og hold da op så mange billeder du har fået med :)

jane sagde ...

EEEEjj... er det det dobbelt LO betyder.. det er godt vi har dig Anne.. GG..
Det er bare blevet super flot den måde du har fået alle de billeder med på, og så er det nogle totalt lækre farver.. hvordan har du lavet den der buede kant?? Det må du lige lære mig engang ved lejlighed..

Charlotte Ravn sagde ...

Wauh et dobbelt LO hihi! Det er bare super flot og en god måde at få mange billeder med! Det var super hyggeligt at besøge jer i Odder, så det gør jeg gerne en anden gang....og nu skal vi snart til SAG juhuuuuuuu!