søndag den 22. marts 2009

Under en uge...

På fredag drager Chrissy og jeg mod Middelfart så snart vi har fri fra arbejde og så er der ellers dømt scrap.

Fredag aften med før-scrap til Convention - overnatning på hotel i nærheden - og lidt tøsehygge inden det gør løs med selve Convention på lørdag.

Jeg har meldt mig til to kurser på dagen - og da der også skal være tid til shopping satser jeg ikke på at nå så meget - men det må blive fredag så. Der er nogle skønne skitser til LO's som man kan lave inden og så være med i konkurrencen på dagen.

Mht. indkøb, så fik jeg det meste klaret i Ejsing for nyligt, men da jeg købte varmepistol og embossingpulver, fik jeg et nyt behov - jeg skal have nogle flere forskellige farver. Og måske nogle stempler jeg kan bruge til embossing. Ellers....ja, det ved jeg ikke. Men skal da nok få brugt pengene....

Ingen kommentarer: